WRC. За тиждень до початку сезону


Потрібно визнати, що це міжсезоння виявилось значно драматичніше за міжсезоння 2016-17. На перший погляд здається, що тоді залишилось три виробники в чемпіонаті, тепер - та сама кількість.
З 2017 року в чемпіонат виховав значну по таких мірках кількість молодих та перспективних пілотів. Ще у вересні прихильники замислювались про те, хто з молодих потрапить у вищу лігу. Вже в листопаді стало відомо, що Citroen покине чемпіонат. Навіть молоді топ-пілоти не всі тепер мають змогу продовжити кар'єру на автомобілях Rally 1.
Кріс Мік не здається - він веде переговори з Toyota щодо тестів над їх новими проектами. Нагадаю. Японці мають проект R5, готуються будувати WRC 2022 та в наступному році виставлять на старт абсолютно новий WRC цього покоління. Роботи у них вистачить, а Кріс має гарний досвід у цій сфері.

Понтус Тідеманд в минулому році 4 рази приймав усасть в чемпіонаті світу по класичному ралі за кермом FORD Fiesta WRC. Проаналізувавши нинішню ситуацію швед вирішив повернутися в категорію Rally 2. Зі старту ралі Швеції Понтус буде знову боротися за чемпіонський титул в заліку WRC 2 (минулорічний WRC 2 Pro). Він вже став чемпіоном WRC 2 у 2017 році. Цього сезону він буде пілотувати автомобіль SKODA Fabia R5 evo команди Toksport WRT.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фінські пілоти Toyota проводять невпевнену гонку у Монте-Карло допоки Ож'є і Еванс можуть здобути дубль

Ож'є про десяту перемогу на ралі Монте-Карло

Субота виявилась неоднозначною для всіх команд