WRC. Андреас Міккельсен розстається з комапнією EVEN Management


В кінці цього року закінчується контракт Андреаса Міккельсена з менеджерською компанією EVEN Management. Кілька днів тому, норвежський пілот та керівництво компанії оголосили, що не будуть його продовжувати.
В 2009 році Андреас почав співпрацю з однією з найвідоміших в світі раллі менеджерських компаній. За ці роки він побував пілотом SKODA Motorsport, Volkswagen Motorsport, провів декілька ралі за команду Citroen Racing та до цього часу свіпрацює з Hyundai Motorsport.

Керівник компанії, Ерік Вейбю:

"За ці 10 років ми пережили злети і падіння. Він був нашим першим спортсменом, в нас зав'язались гарні стосунки. Тепер ми вирішили, що Андреасу пора зайнятися самостійно власною кар'єрою, тому буде дивно спостерігати за ним зі сторони. Я впевнений що ми не стратимо зв'язок.  Ми бажаємо йому всього найкращого в майбутньому, я впевнений, що зовсім скоро ми побачимо його на подіумі".

Андреас Міккельсен:

"EVEN зробили вагомий вклад в розвиток моєї автоспортивної кар'єри. Вони прийняли мене в 2009 році, дали мені можливість займатись тим,чого я прагнув найбільше за все на світі. Мені довелось працювати з багатьма талановитими людьми, які стали частиною того, ким я є сьогодні. Це була фантастична мандрівка через гарні і складні часи. В автоспорті мене завжди оточувала "система", однак тепер я вирішив зайнятись своєю кар'єрою самостійно. Знаю, що буде складно, однак вірю - я справлюсь.


Двояке відчуття, однак хочеться вірити, що Андреас залишиться у вищій лізі.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023