Ралі Вельсу 2019: підсумки п'ятниці (190 км до фінішу)
Так, аварії в технічному спорті стаються, а в ралі - навіть частіше, ніж в інших дисциплінах.
Крісу Міку вдалось досі виграти лише одну спецділянку, однак, враховуючи стартову позицію та форму спортсмена, ірландець вперто тримався лідером аж до фінального допу дня. Трійка лідерів чемпіонату змінювала свої місця в ТОП 5, однак розриви часу між ними дуже мізерні. Позаду лідера чемпіонату розмістились Ож'є, Мік та Ньовіль. Міккельсен, Брін та Сунінен ведуть боротьбу за п'яту позицію.
Погода робить все, щоб гонка сподобалась глядачам, а учасників "збити з ніг" - кожен з них скаржиться на складні дорожні умови, хоча денний проїзд по спецділянках став дещо легшим.
Окрім японців понесли втрати і французи - Есапекка Лаппі на SS 6 Elsi 2 вилетів в ліс, однак бореться далеко за межами двадцятки абсолюту. Компанію йому складає Хейден Паддон, який ще на раннішньому колі вилетів за межі дороги.
Досить прогнозовано та стабільно проходила гонка для учасників молодшої ліги - Петер Солберг виграв першу спецділянку ралі, а Каллє Ровенперя переховив лідерство. Фінн був першим практично весь день, аж поки не спіймав прокол. Ровенперя молодший відкотився з першої позиції, а Гас Грінсміт вилетів з траси. Ян Копецкі перехопив лідерство, хоч до невдач молодих пілотів тримався в хвилині позаду від лідера.
П'єр Лубе лідирує в заліку часних команд. Молодий француз контролює свою гонку, адже по-трохи відривається від чемпіона Петера Солберга. Іменитий норвежець впевнено тримає другу позицію. Шкода, що він завершає кар'єру, хоча нещодавно зізнався, що поспіщив із завершенням.
Організатори вирішили створити учасникам додаткове випробування - відсутність повноцінного сервісу! Геніально!
Коментарі
Дописати коментар