Ралі Німеччини 2019: підсумки суботи (80 км до фінішу)


Як і передбачалось, другий день ралі Германії приніс значні корективи в абсолютний залік гонки.
В суботу окрім вузеньких польових доріжок учасники спробували на смак велику та заплутану мережу танкодрому Баумхольдер. Кожного року на танкодромі стаються непередбачені речі. Ні, очевидно, що проколи, сходи. розбиті підвіски - це норма для таких умов. Головне питання - Хто цього разу попаде в немилість фортуни?

Пригоди розпочались ще до змагань на Panzerplatte - Грінсміт розбив авто об дерево на СД8, на СД9  заглох двигун на Hyundai i20 Coupe WRC Тьєррі Ньовіля. Бельгієць застряг в кюветі на СД10. Вже на 42-км СД13 Panzerplatte Тьєррі Ньовіль змушений був зупинитись для заміни колеса.
Ож'є тримався в трійці до виізду на полігон. Француз незадоволений поведінкою Citroen C3 WRC, однак разом з командою прагнув внести потрібні корективи. З кожним кілометром дистанції Себ втрачав час, а на останній спецділянці суботи, отримавши прокол, відкотився в кінець залікової десятки.

Тим часом Отт Тянак нарощував відрив від суперників, а головними його конкурентами стали Мік та Латвала. Для японського автовиробника день минув ідеально - трійка на подіумі.


Ровенперя хотів атакувати, однак не розрахував сил та вилетів за межі траси, згодом ще декілька помилок стали причиною стали причиною невдачі на цьому ралі. На першій позиції молодого фінна замінив Ян Копецкі. Чех лідирує з перевагою в півхвилини.
Лефевр дещо піднявся в абсолюті, однак потім на СД10 припинив гонку через аварію. Дуже шкода, Стефан гарно стартував.









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023