Ралі Фінляндії 2019: підсумки п'ятниці (179 км до фінішу)
Перший день ралі Фінляндії пройшов під знаком "високих швидкостей, інтриги та стабільності".
Ралі Фінляндії - це легендарна гонка, що в ралійній сфері порівнюється із етапом Формули 1 на гравії. Цьогорічний фінський етап в наступні роки буде розглядатись до дрібниць, адже такої боротьби не було давно, а стабільність учасників просто вражає. З чим можна порівняти фінські спецділянки? Мені прийшла на думку ідея, що фінський маршрут по швидкості та складності нагадує італійську Монцу. Таке враження, що переглядаєш надшвидкі кільцеві перегони, а учасники фінішну лінію щоразу долають щільними групами по декілька авто "колесо в колесо". В такому темпі досить легко допустити помилку, але кожен з цих пілотів до максимуму підбирається з розумом.
Отт Тянак на першому допі п'ятниці забрав лідерство у Тьеррі Ньовіля. Естонець на декілька секунд відірвався від конкурентів, та втримував темп до завершення раннішньої сесії. Після сервісу Ярі-Матті Латвала став лідером абсолютного заліку, фінн втримав першу позицію аж до фінішу першого дня. В другій половині дня до представників Toyota увірвався Есапекка Лаппі - фінн явно бореться не лише за подіум.
Взагалі, результати учасників настільки близькі, що просто не віриться - Таке можливо?! Кожен із заводських команд викладається по-максимуму, адже будь-яка заминка - це поразка. Десятка розділилась на три групи: четвірка лідерів - 2.6 сек., Брін, Міккельсен та Ож'є боряться за шосту позицію. Новобранець Hyundai відстає від лідера гонки на 14.2, а Ож'є (7) - 15.3 сек. Міккельсен тримає шосту позицію з відставанням від Бріна всього 0.2 сек.
Тьеррі Невіль не може впіймати темпу лідерів змагання, тому тримається восьмим номером з відставанням від лідера гонки в півхвилини.
Представники M-Sport замикають десятку. Тіму Сунінен скаржився, що не може знайти потрібного темпу, але в таких умовах кожен кілометр дистанції - це своєрідна перемога.
Щільність результатів просто вражає. Дуже хочеться, щоб ніхто не помилився, щоб обійшлось без аварій та сходів за технічними причинами.
WRC 2 Pro & WRC 2
Першу спецділянку п'ятниці виграв учасник приватного заліку Еміль Ліндхольм, але вже на наступній попав у аварію. Решту спецділянок п'ятниці виграв Каллє Ровенперя. Фінн поступово відірвався від переслідувачів на півхвилини, а від Еріка Каміллі (в заліку Pro) - понад 2 хвилини. Каллє задоволений автомобілем. В рахі помилки когось із лідерів абсолюту впевнено розраховує на бали в абсолютному заліку.
Окремо хочеться відзначити повернення Крейга Бріна. Британець не сидів на одному місці, він тренувався впродовж всього сезону на різних авто в різних умовах. Крейг зараз лідирує в групі Hyundai. Ходять слухи, що в разі гарного результату на фініші він може розраховувати на повернення в цьому сезоні.
Коментарі
Дописати коментар