WRC 2019: літні канікули


Фініш ралі Сардинії дав старт літнім канікулам в чемпіонаті світу, які завершаться 1 серпня, коли стартуватиме фінська гонка.
Незважаючи на перерву між етапами, команди працюють над оновленнями своїх авто - в інтернеті з'являються фото з тестів. До літньої перерви лідери чемпіонату значно відірвались від конкурентів. Шкода, що цього року M-Sport не може конкурувати з заводськими командами, однак кожен заводський колектив має досить спритного пілота.


Toyota та Отт Тянак

Цього року команда японського виробника має всі шанси захистити титул в заліку команд та відствяткувати чемпіонський титул Отта Тянака. Для цього у них є надшвидкий пілот, якісний автомобіль та Ярі-Матті з Крісом Міком. Фінн та ірландець хоч і не боряться за чемпіонство, але можуть підставити плече лідеру.
Отт завершив першу половину сезону значно краще, ніж в минулому році. Далі слідують гонки, де в 2018 естонець продемонстрував стабільнійсть і надзвичайну швидкість. 2019 - це саме той рік, коли новим чемпіоном світу може вперше стати естонський пілот. Це розуміють в команді, це розуміють і конкуренти.


Hyundai та Тьеррі Ньовіль

Якщо японці вже мають титул в заліку виробників, то корейці впродовж шести років боряться то з Volkswagen, то з M-Sport, то з Toyota. В минулому сезоні керівництво виробника звільнили Мішеля Нандана, а його обов'язки поклали на Андреа Адамо. Адамо не приховує чемніонських амбіцій, та садить за кермо всіх, хто може допомогти в боротьбі за титул. В Фіндяндії за кермо i20 Coupe WRC сяде вже п'ятий екіпаж - і це не Паддон, а Брін. Андреа Адамо нещодавно заявив, що всадив би за кермо свого автомобіля Ож'є, Тянака та Ньовіля, однак це неможливо через брак фінансів.
Команда виведе на фінський етап оновлений автомобіль, який буде відрізнятися від попередника і зовнішністю. Потрібно зазначити, що ралі Фінляндії в минулі роки не приносило команді із Кореї гарних результатів, але попереду не лише фінський етап. 


Citroen та Себастьян Ож'є

Цього року Себ вибрав для себе досить складний шлях до чемпіонства - нова команда та відсутність підтримки з боку напарника. Звісно, Лаппі досить молодий пілот, однак конкуренти використовують три авто. Звісно, французи не боряться за чемпіонство серед команд, однак протидіяти навалі конкурентів стає все складніше.
Не добавляє балів і бюрократія - Себ публічно заявляв, що тисне на команду для швидких та якісних змін в C3 WRC. Оновлення обіцяють в Фінляндії, але конкретини поки немає. В M-Sport Ож'є мав цілковиту підтримку команди, гарних помічників та досить швидкий автомобіль. Зараз француз бореться наодинці з конкурентами та внутрішньою бюрократією.
В 2019 році чемпіон вперше зіткнувася з такою кількістю чинників, що негативно впливають на кінцевий результат.
Маю надію, що всі напрацювання чемпіона та нової команди принесуть позитивний результ в цьому сезоні. Він займає друге місце - не ідеально, але й не критично.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023