Ралі Чілі: підсумки п'ятниці (180 км до фінішу)


Перший в історії етап чемппіонату світу - це досить складне завдання для екіпажів та команд, адже немає жодних налаштуть, телеметрії. 
Чілійські спецділянки дещо схожі на Вельс, траплядись секції досить сході на австралійські, португальські чи фінські.
Трійка лідерів чемпіонату досить швидко вирвалась на віртуальний подіум. Ньовіль, чистячи доріжки, втрачав час, але ранкові результати буди досить оптимістичними. Він жалівся на умови і поведінку Hyundai i20 Coupe WRC. Себастьян Ож'є зайняв другу позицію, хоча теж не мав ідеального балансу. Отт Тянак, з 2 спецділянки вирвавшись в лідери, потрохи відривався від суперників. 
Денний круг маршруту видався складнішим за раннішній - Ньовіль змушений був розчищати дороги конкурентам та пропустив Ярі-Матті Латвалу на подіум. Ож'є на денній секції повідомив, що кардинально умови не покращились, лише в деяких областях. Танаку денна секція сподобалась більше за раннішню - якщо ранком естонець лідирував з відривом в 6 сек., то ввечері - вже 22.
Себастьян Льоб ранком не міг зрозуміти поведінку свого авто, але в ході дня дещо порозумівся з i20 Coupe WRC. Він фінішував шостим, пропустивши вперед Кріса Міка, який на денній секції активізщувався. 
Досить неприємна ситуація виникла на раннішньому проїзді по спецділянці СД2 El Puma 1 - органызатори змушені були зупинити спецділянку, коли нею рухався екіпаж Ньовіля. Причиною цьому стала евакуація глядача. Потім бельгійцю дещо компенсували втрати часу, та наступну спецділянку Тьеррі виграв.


WRC2 Pro & WRC2

Учасники задодського заліку молодшої ліги вирвались значно вперед. Мадс Остберг лідирував вранці, а Каллє Ровенперя зайняв першу позицію вдень. Боротьба ведеться досить гостро - розрив між представниками SKODA Motorsport та Citroen Racing на фініші першого дня  2,4 сек.
З відставанням в три хвилини ведуть між собою боротьбу представники приватного заліку. Чілієць Альберто Хеллер (Ford) лідирує, а за ним розмістились Такамото Кацута (Ford) та Беніто Гуерра (Skoda). 














Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023