Ралі Аргентини 2019 принесло Тьєррі Ньовілю 11 перемогу в WRC


Відверто кажучи, переможець цього етапу ще до його початку був впевенний, що стартова позиція не дозволить боротися за золото.
Hyundai Motorsport на фініші ралі здобули не тільки перемогу, але й дубль - Ньовіль та Міккельсен втримались попереду конкурентів, а торішні чемпіони в командному заліку навіть не потрапили на подіум.
Себастьян Ож'є здобув місце на подіумі - це вагомий вклад у командний і особистий залік, адже його партнер не зміг фінішувати в гонці.
Аргентинський етап можна назвати провальним для японського виробника, але це на перший погляд. Не зважаючи на складнощі, автомобіль японської команди має швидкість, а колектив - стабільних спортсменів. В перший день гонки конкуренти нарікали, що не можуть догнати Отта Тянака, крім того деякий час лідирував і Кріс Мік. В даному випадку такий результат є винянтком.
Тіму Сунінен теж був змушений захищати кольори свого колективу без підтримки старшого напарника. Він фінішував останнім в своєму класі, але завершив гонку на сьомому місці і без повернень по системі Rally2.

Завершилась третина гоночного сезону - як і в попередньому році на перший план виходять Ньовіль, Ож'є та Тянак. Рівень конкуренції за декілька років зріс, адже за срібло і бронзу борються ті, хто готовий стати чемпіоном.  В минулі роки був один лідер, а всі інші були стабільнішими від інших. Тепер же 5 гонок виграли три різних пілоти.


WRC2 Pro & WRC2

Мадс Остберг став переможцем в Аргентині - норвежець провів стабільну та швидку гонку. Перехід в молодшу лігу допоможе спортсмену підтримувати спортивну форму, а реформованому заліку - вийти на новий рівень конкуренції.
Після фінішу гонки неприємні новини прийшили із Польщі - Кайтан Кайтанович не прийме участі в ралі Чілі. За інформацією німецького ralye-magazin, спортсмен просить у Volkswagen Motorsport усунути проблеми з надійністю Polo GTi R5. Чемпіон Європи змушений внести зміни у спортивний графік, адже не зможе полагодити свого автомобіля в термін до старту наступного етапу. Прикро, але таке буває...


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023