Андреас Міккельсен і Toyota?


Андреас Міккельсен проводить другий повноцінний сезон разом з командою Hyundai Motorsport, однак відносини між ним та роботодавцем не ідеальні.


Істрорія

Андреас в період переходу у вищу лігу став напарником Себастьяна Ож'є та Ярі-Матті Латвали в Volkswagen. Норвежець був надійним тилом для свого колективу та напарників. Коли Vokswagen покинули чемпіонат світу по рілі, Андреас періодично виступав в заліку WRC2, паралельно шукаючи повноцінний контракт у вищій лізі. Повноцінний контракт дістався Міккельсену аж у 2018 році.
Hyundai заключили контракт з Андреасом на 2018-2019 роки, але вже в кінці 2018 пішли чутки, що керівництво не задоволене пілотом. За умовами контракту команда повинна була надати авто норвежцю на всі змагання, однак стратегія змінилась. В 2019 році новий керівник, Андреа Адамо, відправив норвежця на лаву запасних. І не тільки його... Недоторканим до цього моменту залишається лише Тьєррі Ньовіль, а за кермом двох інших авто цього року побували Дані Сордо, Себастьян Льоб, Андреас Міккельсен та Крейг Брін. В наступному році колектив напевно буде притримуватись аналогіяної стратегії.

Неоднозначні результати Міккельсена.

Цього року норвежець розпочав сезон значно слабше, ніж від нього очікували. В результаті він пропустив гонку в Франції та Португалії. Ветеран ралі, Грьондаль, зазначав, що причина досить банальна - Hyundai i20 Coupe WRC не підходить пілоту. Коли таке стається, спортсмен не може викладатися на 100%. Результати в Volkswagen просто вражали, адже в ті части Андреас боровся досить вдало та отримав свої перемоги. В Citroen теж були гарні результати - друге місце в Німеччині 2017 року.
Враховуючи, що Андреас цього року пропустив дві гонки, він може пишатися 5 позицією в турнірній таблиці. Норвежець пропустив вперед претендентів на титул та Елфіна Еванса, який пропустив 1 гонку (на цей час). 

Потреби Міккельсена та Toyota

Допоки Томмі Мякінен не розбереться з контрактами Отта Тянака, Ярі-Матті Латвали, Кріса Міка, всі публікації на вказану тему - лише припущення. Однак... 
Міккельсен потребує повноцінного контракту у заводській команді. Норвежець доказав, що він може демонструвати гарні результати і досягати спортивних вершин в стабільних і комфортних умовах. Такі умови Андреасу може надати Toyota.
Ходять чутки, що вже в рамках ралі Німеччини Отт Тянак підпише новий контракт з японцями, а Каллє Ровенперя вже має контракт на наступний сезон.
Хто займе третій автомобіль? 
Звісно, це буде залежати від головного офісу компанії. Томмі Мякенен критикував Латвалу і Міка, а Міккельсен тримається в п'ятірці кращих. Керівник команди однозначно заявив, що цього сезону всі його гонщики будуть приймати участь у всіх змаганням. Це і потрібно Міккельсену в майбутньому.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023