Mattias Ekström про свою перемогу на другому етапі Pure ETCR


Матіас Екстрьом став "Королем вікенду" і лідером світової першості Pure ETCR. Чемпіон DTM, WorldRX став лідером світового турінгу на повністю електричних автомобілях.
У фіналі B Лука Філіпі не зміг вийти на старт через поломку Alfa Romeo Giulia ETCR, тому на першому ряді стартували Жан-Карл Верне (Hyundai) та Матіас Екстрьом (Cupra). В першому повороті француз вийшов вперед, однак шведський пілот зумів забрати першу позицію. Фінішну лінію Екстрьом перетнув на 3 секунди швидше за Верне. Вебб фінішував третім, а Надь - четвертим. Джон Філіпі замкнув топ 5.
Після вікенду в Іспанії Екстрьом має на рахунку 146 балів, а Жан-Карл Верне відстає на 22. Жорді  Жене відстає від лідера турнірної таблиці на 37 балів.

Матіас Екстрьом:
"Жан-Карл Верне був спритнішим у першому повороті, і я його пропустив. Він дуже розумний хлопець і справедливий. Схоже, я буду боротися з ним ще багато разів. Чекаю з нетерпінням.
Я маю бути чесним, я критикував Pure ETCR ще до того, як прийшов сюди. Я все більше і більше захоплююсь  цими автомобілями, адже це дуже відрізняється від усього, чим мені доводилось керувати.
Я хотів би бачити тут більше конкурентів таких, як BMW, Mercedes, Audi, Lynk & Cos, ким би вони не були, Honda, Nissan. Думаю, вони б також отримали насолоду від змагань".



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023