Rally1 - інновації і доступність


Конструктивно автомобіль Rally1 буде кардинально відрізнятись від нинішнього World Rally Car. 
З 2022 року постачальником пального для чемпіонату світу з класичного ралі стане компанія P1 Racing Fuels. Першість хоче добитись значного скорочення викидів  вуглекислого газу у атмосферу, тому тендерні процедури розпочались у листопаді минулого року.
Генеральний директор компанії P1 Racing Fuels запевняє, що в ході дослідів та співпраці з командами-учасниками вищої ліги ралійної світової першості вдалось досягнути практично нульових викидів щкідливих речовин у атмосферу,  до того ж за прийнятну ціну.

Вже відомо, що зовні автомобіль Rally1 буде нагадувати нинішнє покоління WRC 2017...2021, однак стане повільнішим за попередника. Двигун разом з гібридним обладнанням буде генерувати близько 500 к.с., однак ця потужність буде доступна не завжди.
Трансмісія позбудеться активного диференціала та налічуватиме 5 швидкостей. Команди зможуть використати лише 6 комплектів КПП в рік для одного автомобіля.
Стане простішою і підвіска - менший хід коліс, спрощені амортизатори, стабілізатори поперечної стійкості та вузли кріплення маточин.
Для більшої економії будуть заборонені системи гідравлічного охолодження гальм та спростяться паливні баки автомобілів.
Автомобіль стане безпечнішим, для цього M-Sport FORD, Hyundai та Toyota  спільно із FIA фінансують відповідні дослідження.
M-Sport FORD і Hyundai Motorsport вже продемонстрували відео та фото своїх прототипів, які до кінця цього сезону стануть автомобілями категорії Rally1. Toyota поки не квапиться демонструвати офіційно свого прототипу, хоча у мережі вже можна знайти відео з тестів нового творіння японського виробника.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023