Мадс Остберг про плани на майбутнє
Норвежський пілот нещодавно поспілкувався із Девідом Евансом і повідомив журналісту DirtFish, чого чекає від цього сезону.
Мадс Остберг, чемпіон WRC2 2020:
"Я все ще хочу повернутися до топ-категорії. Вірю, що це може статися. Я вже довів, що можу боротися з іншими учасниками. Я це робив раніше, і можу це зробити знову. Я відчуваю себе у формі, все ще відчуваю, що їду дуже гарно - насправді краще, ніж коли-небудь.
Управління автомобіля Rally2 сприяє цьому. Просто запитайте Есапекку Лаппі, що відбувається, коли ви їдете на 5 швидкості і забуваєте, що автомобіль не має тих конструктивних особливостей і аеродинаміки [як World Rally Car].
Якщо не хочете запитувати, тоді згадайте, коли його Volkswagen Polo R5 вдарив арктичний сніговий бруствер зі швидкістю 100 м/год [160 км/год].
Думаю, що [водіння автомобіля Rally2] покращує ваші навики водіння. На швидкості, вам необхідно працювати більше. Це змушує задуматись, як пілотувати чистіше та ефективніше. Зараз конкуренція настільки жорстка у категорії WRC2, що ти повинен бути ідеальним у всіх поворотах.
Я не боюся нікого у WRC2. Не боюся Андреаса. Його буде важко здолати, але я це зробив у 2018 році, востаннє ми були обидва на однакових авто у 2018 році у топ-категорії. Я відчуваю себе комфортно, тому в цьому році буде гарний бій.
Так само, як і Андреас, Есапекка, якщо він збільшить кількість виступів, і Андріан Фурмо. Конкуренція буде високою.
Я не збираюся боротись з Каллє чи Олівером за місце. Каллє вже тут, а Олівер вже дебютував і не збирається повертатись назад. Я зовсім не хочу заважати їм.
Якщо я відчую, що маю можливість з командою (розвиток автомобіля) або перенесення досвіду у новий колектив - це те, що молодим пілотам не доводилось робити.
Це мій підхід. Якщо в майбутньому PSA Group захоче повернутись до вищої категорії чемпіонату світу, то я готовий їм у цьому допомогти, адже я маю великий доствід. Я розвивав C3 Rally2 майже з нуля, тепер ми маємо хороший автомобіль. Я доказав, що можу боротись і лідирувати у вищій категорії на всіх покриттях.
Я вже говорив, що у кінці 2018 року було важко. Я знаю, що виконав свою роботу того року, відчуваю - зробив достатньо, щоб заслужити місце у 2019 році. Водії, які зробили менше, отримали таку можливість. Я не шкодую і не жаліюсь.
Я так багато дізнався з автомобілем R5, дізнався про теорію водіння, і щасливий зараз, справді щасливий. Я багато змагаюсь і заводолений тим, що роблю. Це добре".
Коментарі
Дописати коментар