WTCR 2020. Двоякий дебют сезону


Перший гоночний вікенд сезону світового турінгу виявився дуже гарним для китайського виробника Lynk&Co, однак Hyundai та Honda вкрай незадоволені ходом подій.
Андреа Адамо, керівник Hyundai Motorsport був обурений результатом BoP. Правила дозволяють штучно сповільнювати найшвидші автомобілі.

Як це робиться?
Зменшується потужність двигуна - 2,5%.
Збільшується вага автомобіля шляхом монтажу баласту - до 60 кг.
Збільшення кліренсу авто - до 20 мм.
Коли такі речі не допомагають, то найповільніші автомобілі навпаки розвантажують, зменшують їх кліренс і додають потужності до 2,5%
Часто буває таке, коли технічний контроль вимагає змінити на автомобілі лише один показник чи два.

В цьому випадку Hyundai i30 N TCR був завантажений максимальним баластом, піднятий до максимальної висоти і з потужністю ECU 97,5%.
Це дуже негативно позначилось на швидкості та результатах. Адамо заявив, що вимагатиме змін до правил. Справа досить серйозна, адже команда може відмовитись від участі в світовому турінгу.

В першому заїзді  автомобілях Монтейру і Тассі (Honda) вибухнули двигуни. Механікам вдалось відремонтувати Civic, і пілоти вийшли на старт другого заїзду. За результатами другої гонки Тасі і Монтейру отримали штрафи за некоректну поведінку на трасі. Тіаго Монтейру отримав 10 штрафних секунд, а Аттіла Тассі - 30. Вони відкотились в протоколі гонки на 19 та 20 позиції. В результаті таких змін, Габріель Тарквіні (Hyundai) піднявся на 15 позицію.

Китайці можуть пишатись своїм авто.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023