Марчело Лотті про ETCR #2


Про бюджети

Раніше Франсуа Рібейру заявив, що бюджети повністю електричних турінгових авто будуть схожі із колишніми автомобілями світового турінга TC1. Вважається, що саме ТС1 спричинив великий фінансовий тягар, особливо для приватних команд. Коли концепція TCR набрала міжнародної популярності, автовиробники згорнули спортивні програми в тогочасному чемпіонаті світу.

Марчелло Лотті:

"Думаю, ми зараз маємо більше інформації. У нас була вчора зустріч з цього приводу. Я думаю, що бюджети будуть меншими, ніж старі WTCC. Важко назвати точну суму. Думаю, що вартість буде меншою на 20, 25 а може й 30%. Мова йде про світову серію PURE ETCR.
Світова серія - це засіб для демонстрації продукту, як було в TCR International Series. Забудьте про ситуацію з короновірусом та уявіть вільний світ, де планування календаря проводиться в межах одного континенту. В такому випадку бюджети в регіональних серія можуть і на 50% меншими, ніж старі WTCC (TC1).
Ми намагаємось втримати бюджет експлуатаційних витрат блисько півмільйона євро на автомобіль. Коли я говорю про експлуатаційні витрати, я включаю все, окрім покупки автомобіля, що повинен прослужити три роки.
Що стосується регіональних серій, ви повинні враховувати, що є правила безпеки для експлуатації та обслуговування повністю електричних авто. Для їх реалізації командам потрібні різне обладнання, але не дуже дороге.
Тепер про батарею. Для регіональних чемпіонатів команда могла б її арендувати на договірних засадах. Вартість може бути більшою на 50% від тієї, що колектив витрачає на пальне.

Вартість ETCR все одно буде значно вищою, ніж у нинішніх TCR на традиційному пальному?
Марчелло Лотті:

"Це зовсім інший автомобіль, зовсім інша концепція. Це задній привід з потужністю 600 к.с. - вдвічі більше, ніж сьогодні. Технічно це абсолютно відрізняється від того, що ми маємо. Ми намагаємось зробити так, щоб керування  авто ETCR з урахуваннями експулатаційних витрат та всього іншого, зробити доступнішими.
Я вперше кажу про це пресі, але ми працюємо над тим, щоб ціна автомобіля становила близько 250 тис. євро. Я впевнений, що це доступно для команд регіональних серій сьогодні, а завтра - для команд національних чемпіонатів.
Спробуйте порівняти це з іншими серіями. Вартість автомобіля GT4 - блицько 250 тис. євро. Скільки коштує GT3? 500 тис. євро, якщо ви не бажаєте виграти чемпіонат. Чи багато команд купують такі авто? Так. То в чому проблема придбання автомобіля ETCR?"


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023