E-TCR. Інтерв'ю з Марчелло Лотті [3]


Продовженння інтерв'ю з Марчелло Лотті, президентом WSC Group, автором мультибрендової гоночної серії на турінгових автомобілях з альтернативними джерелами енергії.

Таким чином, як WTCR з TCR, так і Pure ETCR знаходиться на вершині піраміди  E-TCR. Як це буде виглядати?

Pure ETCR - це вишенька на торті ETCR. Ми вже працюємо над основою піраміди. Ми отримали запити від декількох промоутерів, більшість з яких вже працює в структурі TCR. Вони хочуть організувати змагання ETCR у своїх країнах. В порівнянні зі звичними гонками автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, ETCR вимагає іншого підходу в підготовці змагань і техніки - безпека, гоночна траса, персонал тощо. Ми зовсім не хочемо поспіху. Ми прискіпливо будемо стежити за розвитком регіональних та національних серій.
Спочатку ми будемо надавати пріоритет тим регіонам, що цікаві виробникам - Північна Америка, Північна Європа, Азія з 2022 року. У вересні цього року ми оголосимо про перші угоди. 

Автомобілі ETCR матимуть неймовірну потужність. Чи достатньо цього, щоб переконати вболівальників автоспорту, що більш чистий автоспорт має право на життя та цікавий?

Ми повинні навчити вболівальників, донести до них ідею, що з новими технологіями можливі захоплюючі автоспортивні змагання. Зовнішній вигляд та продуктивність автомобілів ETCR перевершують інші турінгові авто з двигунами внутрішнього згоряння. Якщо хтось вважає, що звук двигуна має значення, то він помиляється. Я вірю, що їх величезною потужністю, блискавичним прикоренням, проходженням поворотів та контактами в гоночному режимі автомобілі ETCR демонструватимуть захоплююче шоу.
Сформувавши глобальну спільноту із вболівальників TCR, ми знаходимось у вигідній позиції - ентузіасти будуть слідувати з тією ж пристрастю за ETCR.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023