E-TCR. Анонс великих змін





Нещодавно Франсуа Рібейро, керівник Eurosport Events, дав інтерв'ю виданню TouringCarTimes щодо майбутніх змін в автоспорті.

Франсуа Рібейро:

"В найблищі роки автоспортивні серії, що використовують звичні двигуни внутрішнього згорання будуть змушені адаптуватись до нових реалій. Такі серії як ралі, Formula 1, турінгові авто, GT, якщо не перейдуть на електропривід можуть зникнути.
Ми організуємо прес-конференцію в лютому наступного року, щоб розказати про плани стосовно ETCR: формат гонок, ідея календаря, концепція чемпіонату та дорожня карта на три роки.
Ми майже готові. Це буде дуже відрізнятись від WTCR - незрівнянно. Ми не будемо просто копіювати формат WTCR, адже, по-перше,  це просто не буде працювати, а по-друге, то має бути зовсім інша пропозиція.
Це не лише перехід, коли в нас буде однакой зовнішній вигляд автомобілів, і ми вмонтуємо іншу трансмісію. Це має бути зовсім інший чемпіонат з іншим форматом та іншим висвітленням. Ми не хочемо знищувати WTCR, а також плануємо віднайти такі рішення, що гарно себе зарекомендують в майбутні 10-20 років. Я не впевнений, що нинішній формат (такий як у WTCR) тоді буде актуальним.
Те чого я ніколи не допущу, то це злиття двох серій на одній стартовій решітці. Ми в минулому пробували об'єднати авто з переднім та заднім приводом, дизельними та бензиновими двигунами. Щоб збалансувати такі речі, нам прийшлось заново створювати спортивні правила. Саме тому я більше не піду цим шляхом. Це дуже складно, а з електричними авто - просто неможливо.
Можливо ми проведемо один чи два вікенди спільно на одній трасі, однак мова йде про те, що вісім вікендів WTCR та десять ETCR повинні проводитись роздільно.
Ми не проводимо ETCR як "зелений піар". Це буде автоспорт."




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023