Отт Тянак не набиратиме очки до командного заліку для Hyundai у реггі змагань сезону


У Парагваї та Чилі команда корейського автовиробника вдавалась до різних не заборонених рішень стосовно автомобілів своїх пілотів, щоб хоч якось допомогти естонському пілоту боротись за гарні результати у гравійних ралі.
Тепер команда прийняла рішення, що унеможливлює отримати гарні результати від найшвидшого екіпажу команди, однак дозволяє більше часу приділити для тестів автомобіля. І таких "плюсів" значно  більше ніж здається на перший погляд:
екіпаж може використовувати більше запасних частин для ремонту автомобіля;
не обмежується кількість персоналу, що обслуговує автомобіль.
Можливо це рішення прийняте командою ще й для того, щоб дати можливість оновити свій i20 до наступного сезону - дві асфальтові і дві гравійні гонки залишились у календарі. Відставання у особистому заліку пілотів - 43 очки, однак невеликий математичний шанс для чемпіонства ще є.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фінські пілоти Toyota проводять невпевнену гонку у Монте-Карло допоки Ож'є і Еванс можуть здобути дубль

Ож'є про десяту перемогу на ралі Монте-Карло

Тези про технічний регламент WRC27