Ралі Естонія повертається у календар чемпіонату світу


Швидкісні і доріжки з плавними поворотами традиційно зустрінуть учасників чемпіонату світу по класичному ралі. Естонія повертається після річної перерви, оскільки цей етап у минулому році був частиною ERC.
Ралі Естонії вимагає витривалості від екіпажу і потужності від автомобіля. Кожна незначна помилка може стати причиною аварії, це відомо всім досвідченим пілотам вищої ліги.

Як зарекомендують себе шини Hankook?
Цим питанням задаються усі учасники вищої ліги, адже немає досвіду змагань з цим постачальником. Як буде вести себе автомобіль - це похідна від якості шин.

Чи втримається на вершині Еванс?
Цього разу головним конкурентом валійця стане місцевий герой Отт Тянак - естонець із впевненістю хоче за підсумками домашньої гонки стати лідером чемпіонату, а, враховуючи втрату балів Евансом на повільних етапах, план Тянака може спрацювати. Елфіну може завадити і партнер по команді, Каллє Ровенперя, який має найкращі показники на цих змаганнях. Фінський пілот хоче скоротити відставання у турнірній таблиці, в спецділянки ралі Естонії гарно підходять стилю керування дворазового чемпіона світу.

Чи вразить Солберг керівництво команди Toyota?
Олівер дуже гарно розпочав сезон, а участь з японським виробником у вищій лізі WRC - фактично стрибок на шляху повернення. Певно, разова це акція чи початок повноцінної програми, ще ніхто не знає, але виважений підхід до пілотування і побудови правильної стратегії для гонки, стануть гарним підгрунтя для майбутнього Солберга.

Три сотні кілометрів традиційно поділені на три повноцінні гоночні дні, де п'ятниця і субота нараховують понад 120 км на день, в фінальний день - 60. Гонка стартує в четвер ввечорі глядацькою СД.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фінські пілоти Toyota проводять невпевнену гонку у Монте-Карло допоки Ож'є і Еванс можуть здобути дубль

Ож'є про десяту перемогу на ралі Монте-Карло

Hyundai не буде оновлювати i20 N Rally2