Зміна розміру рестриктиктора з 36 до 35 мм. Том Флауер роз'яснив технічні тонкощі на прикладі Toyota GR Yaris Rally1


Технічний директор Toyota Gazzoo Racing WRC поспілкувався з журналістами стосовно оновленого регламенту Rally1. Автомобілям зменшили потужність за рахунок видалення гібридної системи, але такі зміни вплинули на вагу - мінус 80 кг. Також регламентом передбачено зменшення розміру рестриктора на 1 мм.

Флауер повідомив, що в останній момент ця зміна  значно змінила плани команді, оскільки потрібно було розробити, виготовити і випробувати нові деталі двигуна і трансмісії - 6-8 тижнів - це дуже малий термін.

"Якщо у вас менший рестриктор, то характеристики вашого двигуна змінюються в основному діапазоні обертів колінчастого вала. Стає важливішим використовувати нижчі оберти, ніж раніше, що впливає  на налаштування двигуна. Джокери двигуна були змінені у останній момент.  Виготовлено кілька розподільчих валів ГРМ та випускний колектор".

Зміни у конструкції двигуна потягнули зміни у КПП - шестерні передач теж потрібно було змінити, оскільки потрібно було змінити передаточні числа, які оптимально підходять для оновленого двигуна.

Виходячи з пояснень технічного директора команди, зміна розміру рестриктора вимагала модернізації двигуна і коробки передач.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фінські пілоти Toyota проводять невпевнену гонку у Монте-Карло допоки Ож'є і Еванс можуть здобути дубль

Ож'є про десяту перемогу на ралі Монте-Карло

Субота виявилась неоднозначною для всіх команд