Адамо розкритикував концепцію Rally1 2022 року


Андреа Адамо став широко відомим ралійним вболівальникам у розпал періоду WRC Plus - він очолив команду Hyundai Motorsport після Мішеля Надана. Італієць Адамо не лише менеджер, але й успішний інженер аеродинаміки автомобілів. Закінчивши Туринську Політехніку за спеціальністю "Аеродинаміка наземних транспортних засобів" в 1990-х Андреа працював у проекті Lancia, коли виробник приймав участь в світовому ралі. Потім Адамо зосередився на кільцевих гонках у різних серіях. З приходом у WRC Адамо реалізував у автомобілях вищої ліги багато ідей зі сфери кільцевих перегонів.
У період 2017-2021 років правилами було дозволено втілювати найсміливіші ідеї у аеродинамічному пакеті автомобіля WRC, адже аеродинаміка - то не лише про заднє антикрило і передній бампер. Toyota наочно продемонстрували своє бачення аеропакету, чим зрештою почали користуватись й інші учасники. Звісно, кожен автомобіль мав свої особливості і унікальні форми, а тому для успіху необхідно було реалізувати робочий і надійний аеропакет.


Кожен елемент кузова відігравав роль у керованості автомобіля - навіть дно і дефузор щоразу удосконалювалися. Адамо стверджує, що пілоти старої школи не могли певний час звикнути і довіряти автомобілю на сто відсотків, оскільки раніше з таким не стикались. Той період - то своєрідна вершина проектних рішень у автомобілях вищої ліги.


Адамо так і не зумів сприйняти концепцію автомобілів Rally1, що почали використовувати з 2022 року. За його словами, вся увага була зосереджена на переході у гібридну еру, а це "ну дуже дорого!". Ціна була космічною, що стало причиною економії на всьому іншому - аеродинаміка, трансмісія, підвіска тощо. Складалось враження, що автомобіль спростили, як тільки могли, заради впровадження гібриду. Італієць не міг зрозуміти саму логіку таких змін - "чому і для чого?". На його думку автомобілі стали невиправдано дорогими і втратили порівняно доступні надбання, що реалізовуватись у попередні роки.
Головним "плюсом" автомобілів Rally1 Адамо вважає кокпіт і масштабування. Виробники поступово відмовляються від автомобілів В-класу, а просторова рама дозволить будувати автомобілі вищої ліги чемпіонату світу з ралі на базі автомобілів інших класів, що цікаві виробникам та вболівальникам. Це помітно здешевило ціну Rally1. Він міг бути значно дорожчим.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Ньовіль і Тянак будуть пілотами Hyundai у 2025 році

Hyundai не буде оновлювати i20 N Rally2

Тези про технічний регламент WRC27