Hyundai хочуть покращити свій i20 N


Фінляндія виявила або підтвердила певні недоліки автомобіля корейського виробника. Ньовіль жалівся, що не міг бути впевненим на спецділянках, щоб атакувати "на всі сто". Його партнери, збільшивши темп, не змогли втриматись на дорозі.
Директор команди пояснив, що в рамках ралі Фінляндії виявились певні недоліки, один з яких супроводжує цей автомобіль ще з 2022 року - він зрозуміло себе поводить на стабільному однорідному покритті, але коли умови часто змінюються, то добитись гарної керованості дуже складно. У Фінляндії цього року дорожні умови змінювались кардинально і дуже часто - фактично від повороту до поворотах.
Орієнтуючись на головного конкурента, яким є Toyota, Абітебуль зазначив, що у команди японського виробника автомобіль дуже стабільний, швидкий і передбачуваний.
Другий недолік - це дуже гостре керування і "мале вікно налаштувань, не можливо було знайти "золотої середини", щоб i20N підходив водіям.


Серіл Абітебуль дав зрозуміти, що команда працює над усуненням цих недоліків, але питання не вдасться вирішити оперативно - це довгий шлях випробувань і омологації. Можливо  інженери вирішать проблему частково під кінець сезону, але реалістичним може бути термін - оновлений i20 N Hybrid 2025.

____________________
Не зрозуміло на цей час чи залишиться Hyundai у WRC після 2026 року - у них немає автомобіля для регламенту 2027.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фінські пілоти Toyota проводять невпевнену гонку у Монте-Карло допоки Ож'є і Еванс можуть здобути дубль

Ож'є про десяту перемогу на ралі Монте-Карло

Субота виявилась неоднозначною для всіх команд