Нинішній технічний регламент Rally1 діятиме до кінця 2026 року
Після публікації рекомендацій робочої групи чиновники FIA і команди виробників кілька місяців вели переговори стосовно змін у технічних регламентах Rally1 minus та Rally2 plus.
Toyota ще на тестах у Хорватії приступила до випробувань прототипу. Представники Hyundai i M-Sport зберігали мовчання. Згодом три команди написали спільного листа до FIA з пропозицією зберегти нинішні Rally1 без змін до кінця 2026 року.
Головні проблеми - це час на випробування і додаткові трати. Справа в тому, що учасники вже вклали досить великі ресурси у розробку нинішніх автомобілів вищої категорії, і тратити ще додаткові кошти на те, щоб їх сповільнити - зовсім нелогічно. Крім того, випробування і досліди показали, що той продукт буде "сирим" і не практичним, адже видалення гібридної установки і втручання у аеродинамічну систему розбалансують автомобіль.
11 червня 2024 року FIA підтвердила, що автомобіль вищої ліги нового покоління вийде на етапи чемпіонату світу у 2027 році, а до того моменту Rally1 будуть експлуатуватись без кардинальних змін у технічному регламенті.
Всі учасника залишились задоволені результатом - це достатній час для розробки нового авто із раціональною витратою ресурсів.
Коментарі
Дописати коментар