Перша гонка сезону у Світовому турі TCR пройшла дуже вдало для Норберта Міччеліза



У першій гонці у п'ятірці кращих фінішували Норберта Мічеліз, Ян Ерлаше, Естебан Гер'єрі, Мікель Азкона і новачок Марко Бутті. До фінішу гонки не дістався один пілот - це пілот Volcano Motorsport, Марко Тауфік.

Норберт Мічеліз:
"Перед стартом я хвилювався, бо моя стартова позицію була у тіні - через це зчеплення з поверхнею було не ідеальним. Ерлаше стартував дуже добре, але я зумів підібрати потрібний темп і чекав вдалого моменту, щоб обійти його".

Ян Ерлаше:
"Я отримав гарний старт, але не фініш. Я радий фінішувати на подіумі, бо це цінні бали у копілку чемпіонату".

Естебан Гер'єрі:
"Напевно це виглядало легше, ніж насправді. Я впорався і зберіг позицію. Був момент, коли я міг втратити контроль над автомобілем, але зумів втриматись. Це довгий чемпіонат і ми тут заради очок".



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023