Нестор Джироламі здобув першу перемогу з новою командою і автомобілем



У п'ятірку кращих потрапили Нестор Джироламі, Сантьяго Урутья, Марко Бутті, Мікель Азкона і Тед Бйорк - автомобілі трьох різних виробників фіфінішували на подіумі. Не пощастило у другій гонці 4 пілотам, один з яких Самі Тауфік - представник Volcano Motorsport.

Нестор Джироламі:
"Який гарний початок сезону! Нова команда, новий бренд. Я не міг просити більшого. Ми так наполегливо працювали. Вся команда задоволена. Не можу дочекатись зустрічі з хлопцями в боксах, тому що вони виконали чудову роботу. Я насолоджуюсь цим моментом".

Сантьяго Урутья:
"Це були гарні вихідні. Я завершив гонку на другій позицію, стартуючи другим. Є над чим працювати, бо ми не такі швидкі, як Hyundai. У нас є вільний вікенд, аипотім зустрінемось в Марокко. Тому є час для роботи".

Марко Бутті:
"У нас був гарний старт. Я вийшов назовні у 3 і 4:поворотах, аипотім відбувся контакт з Філіппі. Я намагався відновитись і продовжувати гонку - це було важко через проблеми з переднім правим колесом. Ми зробили гарну роботу".

Це перший вікенд у вищій лізі світового турінгу, який тепер називається KUMHO FIA TCR World Tour. У першій гонці Марко отримав штраф за інцидент Мікелем Азконою, через що втратив четверту позицію і фінішував п'ятим.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023