Лідер чемпіонату світу має низькі шанси на перемогу у ралі Швеції


Минулого місяця на ралі Монте-Карло переможцем став Тьєррі Ньовіль, представник Hyundai, який цього тижня стартуватиме першим у сніжному ралі Швеції. Бельгієць має гарний досвід змагань на автомобілі корейського автовиробника, але його стартова позиція автоматично псує змагання - займатись чисткою снігу для конкурентів це саме та проблема, з якою зіштовхується лідер сезону з року в рік. Ньовіль має надію, що організатори будуть запускати перед заїздами снігоочисну техніку - це б урівняло шанси учасників на перемогу. То було сказано жартома журналістам чи серйозно, рано говорити. 
Отт Тянак має кращу стартову позицію, але скромний досвід у керуванні i20 N Rally1.
Чинний чемпіон світу, Каллє Ровенперя, який цього сезону проводить скорочену програму у FIA WRC, має дуже гарну стартову позицію, і до того ж великий досвід керування Yaris у таких умовах.
Елфін Еванс не може розраховувати на пом'якшення зі сторони напарника, але за сприятливих умов може очолити гонку, як це було на першому ралі сезону.
Можна сподіватись на гарні результати представників M-SPORT Ford, однак при такому рівні конкуренції фініш у ТОП5 теж буде гарним результатом.
Неможливо заздалегідь спрогнозувати результатів Такамото Кацути і Андреаса Міккельсена - обоє мають досвід змагань у вищій лізі на автомобілях різних поколінь, але існує великий ризик сходу чи втрати часу через погодні умови. Великим плюсом для кожного з них буде гарна стартова позиція.
Єдиним приватним учасником виступатиме екіпаж #37 під керуванням Лоренсо Бертеллі. У 2022 році пілот провів 2 гонки за кермом Ford Puma Rally1 та Ford Fiesta WRC. Минулого року спортсмен змінив автомобіль - тричі стартував на Toyota GR Yaris Rally1. Цей сезон італієць розпочинає з тим же автомобілем японського автовиробника.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023