Неймовірна боротьба Toyota з M-Sport та провал Hyundai у Монте-Карло


Вболівальники сподівались на боротьбу Ож'є та Льоба, але щоб вона була такою напруженою, можна було лише мріяти. Багаторазові чемпіони світу з перших метрів дистанції почали відриватись від інших суперників - кожна спецділянка виводила рівень напруги на новий рівень. Розрив між Себастьянами змінювався від півхвилини до нуля. Субота була особливо захоплючою, адже суміш абсолютно сухих доріг і засніжених крижаних схилів кожному учаснику давалась складно. Навіть у неділю зранку не було розуміння, хто стане переможцем. І все вирішив прокол у Ож'є, через який було втрачено ті цінні секунди. Льоб став переможцем.
Разом із Себастьяном Льобом на подіум потрапив ще один пілот M-Sport - Крейг Брін віддячив команді за довіру таким чудовим результатом.
Не обійшлось без неприємностей. Аварії, проколи, сходи через технічні проблеми - звичне явище для ралі Монте-Карло. Новий маршрут і погодні умови, і надмірна обережність стали причинами втрати позицій у багатьох учасників. Елфін Еванс не впорався із керуванням після крижаної секції і вилетів за межі дороги, що стояло віце-чемпіону великої кількості балів. Аварія Андріана Фурмо за лічені хвилини стала показовим прикладом невдач у Монте.


Перший етап сезону став повним розчаруванням для Hyundai - поломки техніки, помилки пілотів стали причиною того, що команда набрала лише 13 балів, коли суперники - 42 і 39. Схід Тянака, схід Солберга і несправності у Ньовіля дуже невдало позначились на фінальному результаті. Тьєррі Ньовіль сказав, що йому ніколи раніше не було так страшно їхати за кермом ралійного автомобіля. У команди багато роботи у налаштуваннях автомобіля. 
Льоб здобув 80-ту перемогу, Ож'є фінішував другим із відставанням 10,5 сек. Крейг Брін забрав бронзовий кубок, хоча відстав від переможця на понад півтори хвилини. Ровенперя став четвертим позаду від лідера на понад 2 хвилини. Гас Грінсміт замкнув п'ятірку лідерів першого етапу. Ньовіль, один із команди Hyundai потрапив у залікову десятку на шостій позиції.


Міккельсен Кацута, Кайс і Грязін фінішували у десятці абсолютного заліку. Андреас став лідером чемпіонату у категорії WRC2 Open.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023