Що буде з автомобілями Rally2?


Кілька місяців тому стало відомо, що автомобілі Rally2 з 2023 року теж обладнають гібридними системами - менш складними і бюджетними. Спочатку ця інформація була сприйнята неоднозначно, але згодом в публічному просторі більш частіше обговорювались проектні рішення автомобілів Rally1, а питання модернізації автомобілів молодшого класу якось зникло із повістки. Чому ні? Це вже норма у сучасному світі.
На початку осені FIA повідомили, що з наступного сезону автомобілі Rally1 і Rally2 будуть використовувати абсолютно безпечне пальне, що не потребує докорінних змін у силових агрегатах спортивних авто. 
Нещодавно Ів Маттон, предсавник міжнародної автомобільної федерації, повідомив, що автомобілі Rally2  не будуть модернізуватись до 2025 року: "Достатньо того, що автомобілі будуть споживати пальне з незначним вмістом вуглецю". На ринку зараз є значна кількість автомобілів R5/Rally2, які використовують клієнтські команди. Рішення гібридизації клієнтської техніки доволі сильно вплине на вартість переобладнання, придбання і використання спортивної техніки. 


Volkswagen рік тому заявив, що автомобілі Polo GTi R5 не будуть модернізуватись в майбутньому. Peugeot 208 T16 R5 і Citroen DS3 R5, Ford Fiesta R5 доволі популярні у національних і міжнародних змаганнях, хоча у Citroen вже кілька років постачає клієнтам C3 R5 та C3 Rally2.





Тим часом Renault лобіює повну електрофікацію чемпіонату світу по класичному ралі: "Гібридні установки не більше, ніж перехідний період у світовій першості". Електричні технології вже працюють у автопромі, тому їх потрібно впроваджувати і у WRC. Це не можливо зробити завтра, але до 2025 року комплектуючі стануть значно доступнішими і надійнішими.

 




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023