Чемпіонат КМАМК із сімрейсінгу в класі TCR: Monza (Італія)


Етап на автодромі Monza мені дуже запам'ятався першим поворотом - помилки, аварії, вильоти. Я був впевнений, що таке буде гарантовано, бо та зв'язка 1-2-3 поворотів дуже підступна. Дуже приємно усвідомлювати, що зумів набрати хороші бали в турнірну таблицю. Але потрібно сказати чесно: "Проблеми суперників дуже цьому посприяли".
Найкраще мені запам'яталась третя гонка, де я вів боротьбу з Володимиром Клапаном, а потім намагався "підібратись" до Геннадія Мазепи. Володимира я обігнав, але він довго не відпускав мене. З Геннадієм була трішки інша історія - я намагався його наздогнати, однак відрив у 6...7 секунд так і не вдалось скоротити. Коли залишилось 9 чи 8 хвилин до фінішу, я зрозумів "марно". Фінальні кола третього заїзду я зосередився на тому, щоб фінішувати без негативних наслідків.


Якщо ви не спостерігали за гонками у прямому ефірі, можете перегланути повтор . Там дуже гарно висвітлена боротьба топових пілотів. Події були настільки мінливими, а боротьба напруженою, що тяжко виокремити пару-трійку моментів. Це можна переглядати як гарний фільм.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023