E-TCR. Інтерв'ю з Марчелло Лотті [2]


Продовження інтерв'ю з Марчелло Лотті, президентом WSC Group,  автором мультибрендової гоночної серії на турінгових автомобілях з альтернативними джерелами енергії.

WSC Group зібрали команду з надійних партнерів та постачальників. Як це вплине на успіх серії?

Ми надхненно працювали, щоб зв'язати нашу програму з компаніями-лідерами в своїх сферах діяльності. Ми хочемо бути впевненні, що завдячуючи їх досвіду ми створемо достойний продукт, що відповідає самим високим очікуванням як з точки зору безпеки, так і - продуктивності. Ми впевнені, що нам вдалось досягнути поставленої мети.

WSC Group надала ліцензію Eurosport Events на організацію серії Pure ETCR, точно так - як WTCR в категорії TCR. Якою буде роль Pure ETCR у проекті ETCR?

Перший крок в амбітному проекті - закласти надійну основу, яка б могла допомогти у його створенні та довгий час. Ми слідували успішному досвіду, що привів до глобального успіху TCR.
Ще у 2015 році ми запустили міжнародну серію TCR, щоб продемонструвати продукт та розповсюдити його по всьому світу - регіональні та національні серії. Це спрацювало ідеально, в результаті міжнародна серія TCR трансформувалась у кубок світу WTCR, що продовжив свою місію завдяки зусиллям Eurosport Events.
Ми хочемо піти тим же шляхом і започаткувати світову серію ETCR  в глобальному масштабі. Логічний варіант - ліцензувати права на Eurosport Events, сильного медіа-партнера, який може розвивати продукт так, як ми хочемо, помістивши його на вершину піраміди ETCR, яку ми будуємо.

Eurosport Events запропонувала новітній формат вікендів Pure ETCR. Яка Ваша думка?

Мені подобається ця ідея. В їхній пропозиції так багато нових елементів, всі вони направлені на підвищення рівня конкуренції в рамках змагань на трасі. Це найголовніше, адже наш проект - автоспортивна дисципліна.
Їх концепція заходів дуже новаторська, і я впевнений, що коли розпочнуться справжні змагання - а вони скоро розпочнуться - це принесе захоплююче змагання. Вболівальникам це сподобається.
Я повністю підтримую формат Pure ETCR, хоча це не продемонструє всього потенціалу техніки TCR. В ході розробки ми разом з постачальниками працювали над створенням автомобіля, який може працювати в спринтерських гонках на такій же дистанції, як і автомобілі TCR. В майбутньому буде нагода продемонструвати це.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023