Як там Ож'є?


Міжсезоння 2019-2020 проходило досить бурхливо, а після старту нового гоночного сезону емоції дещо втишились. Інформаційних поводів в рамках перших гонок сезону було не дуже багато - спочатку вболівальники та журналісти оцінювали аварію Отта Тянака, потім успіх переключились на переможця ралі Швеції та 19-річного Каллє Ровеперю.
В попередні роки, Ож'є не пропускав можливості здобути перемогу на домашній гонці та поборотись за гарне місце в Швеції. Цього року він дещо змінив тактику.

І тепер вболівальники та ЗМІ обговорюють питання "Що сталося з Ож'є?", "Чому він тільки третій", "Чому немає перемог за нову команду?" Такі запитання задали навіть його напарнику. Еванс тактично відповів, що не хоче відповідати на дурні запитання.

Кожен, хто коли-небудь пілотував ралійний автомобіль в рамках чемпіонату світу - це супер спеціаліст. Кожен з пілотів, що виступали за заводські команди вищої ліги - це пілоти найвищої проби. Невже можна припустити, що шестикратний чемпіон світу розучився?

Він змінив підхід - Монте, Швеція та Мексика завжди були лотерейними гонками. Перемога в першій фактично нівелювала гарний результат на наступній. Відкриваючи доріжки мексиканських гір, пілот немає практичних шансів на перемогу. Він має реальну можливість стати лідером чемпіонату після фінішу мексиканського ралі, але навіть не це головне! Головне - завершити першу половину сезону у вигідній позиції, а в кінці забрати золото. Команда та екіпаж такі моменти планують заздалегідь, а потім вносять корективи для досягнення поставленої мети.

Він зараз у найвигіднішій позиції за останні декілька років. Провіримо це у листопаді... 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023