Контракти на наступний сезон: Toyota


Найсильніша команда WRC 2018 в цьому році знову бореться за чемпіонський титул, однак її лідер вже заключив контракт з конкурентами, а інші два екіпажі - боряться за контракт на наступний сезон.

Ще весною стало відомо, що головна інтига за контракти розгорнеться після вмпішення майбутнього Отта Тянака. Нещодавно стало відомо, Отт покидає колектив по завершенню цього сезону. Якщо у Hyundai Motorsport практично вирішені питання зайнятості екіпажів, то у Toyota поки немає жодного офіційного підтвердження про учасників в наступному році. 

Чутки 



Влітку мережею почали розходитись припущення, що Каллє Ровенперя практично має контракт з японським виробником на наступний сезон. Нещодавно гловні видання планети розповсюдили інформацію, що японець Кацута Такамото обговорює контракт на наступний сезон. Доля японського гонщика вирішується в головному офісі компанії - мова йде про часткову зайнятість або про повноцінний сезон.


Відомо, що місце за кермом Toyota Yaris WRC виборюють Ярі-Матті Латвала та Кріс Мік. Якщо Кріс має чим похвалитись в цьому сезоні, то майбутнє Ярі-Матті в ролі пілота команди досить примарне. Томі Мякінен зізнався журналістам, що розглядає варіанти працевлаштування Латвали на наступний сезон. Можливо мова йде про проект R5? Говорять, що навіть Тьєррі Ньовіль нещодавно завітав в гості до Фінляндії.


Після перемоги Тянака в чемпіонаті, зразу Ож'є почали сватати до японського виробника. Але ж Себ ще раніше зазначив, що розцінює  Citroen як останньго в кар'єрі роботодавця. Це для нього новий виклик, і варіант із втратою чемпіонства напевно розглядався ще в минулому році. Команда французького виробника має над чим працювати, а враховуючи цьогорічний досвід може гарно вдосконалити свій C3.


Після нещодавної інформації про завершення контракту Міккельсена з EVEN Management розраховувати на працевлаштування Андреаса в японському колективі - пусті припущення. За період роботи в Hyundai неодноразово в мережу попадали припущення, що i20 Coupe не пінходить норвежцю. Варіантами були M-Sport, Toyota або Сitroen, однак сьогодні важко щось прогнозувати. Можливо Андреас взагалі вирішив покинути чемпіонат?


Елфін Еванс і раніше був гарним претендентом на місце в японському колективі. Томмі Мякінен і раніше хвалив британця за швидкість та стабільність. Цього тижня пілот M-Sport гостював у команді суперника. Нинішній роботодавець валійця бореться за свого пілота, хоча керівник команди чітко розуміє роль в цій грі приватного колектива.

Інші варіанти

Крейга Бріна та Хейдена Паддона не потрібно "списувати". Не виключений варіант, аналогічний Hyundai Motorsport. Два авто на повноцінній основі а третій будуть ділити два два екіпажі. Ось ще один варіант - один автомобіль використовується лідером команди, а два інші - діляться між рештою екіпажів. 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023