RBR. Pikes Peak: WRC vs R5


Платформа RBR дозволяє опробувати різні ралійні авто на різних спецділянках в однакових умовах.
В мене виникла ідея порівняти автомобіль R5 та WRC в однакових умовах. В цьому мені допомогла RBR.
Нарешті користувачі можуть опробувати повністю асфальтову легендарну трасу на гірському схилі Pikes Peak. Правда, для цього необхідно встановити Plugin RX, та завантажити спецділянку на свій ПК.

Plugin RX дає можливість запису заїзду, а потів його використання в якості віртуального суперника. Кращий час на SKODA Fabia R5 - 11:47, а Сitroen C3 WRC - 11:26. Однак я хотів записати ролик, де явно видно змагання цих авто. Мені це вдалось.

На старті заїзду я відпустив силует SKODA Fabia R5 на 10 сек., а потім намагався його наздогнати. Після цього я хотів продемонструвати як автомобіль WRC випереджає R5  на щвидкісних ділянках, періодично пропускаюси слабшого суперника вперед.

Приємного перегляду.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023