M-Sport хоче повренути Отта Тянака


Малкольм Вілсон нещодавно заявив, що спілкувався з Оттом Тянаком про можливе повернення.

Навіщо це M-Sport?

В кінці 2017 року керівництво британської компанії попрощалось з естонським спортсменом, який в результаті підписав дворічний контракт з Toyota. Як стало відомо, Малкольм Вілсон вирішив відпустити Отта Тянака до конкурентів, щоб втримати Себастьяна Ож'є. Йому це вдалося. Себ став чемпіоном, однак уже в цьому сезоні виступає за команду Citroen.
Отт "виріс" у британському колективі, пройшовши через усі бар'єри спорту, тому той перехід до японської команди сприймався неоднозначно. Звичайно в той момент, пан Вілсон мусив пожертвувати естонцем - потрібно визнати, що рішення було правильним. Тепер Отт став реальною загрозою Ож'є та Ньовілю в боротьбі за титул.
Керівник M-Sport вєе формує структуру для розробки авто 2022 року, тому й хоче отримати швидкого та стабільного гонщика і відмінного тестпілота. Отт довів колишньому керівнику, що вміє працювати з новими проектами. 


Навіщо це Тянаку?

Усі учасники WRC визнають, що Toyota - найшвидший автомобіль в чемпіонаті. Команда рухається досить впевненно - минулорічне чемпіонство в командному заліку є надійним доказом.
Але в минулому році Есапека Лаппі покинув колектив, щоб стати напарником чемпіона світу у французському колективі. Лаппі в той момент був не "першим номером" у колективі, і навіть не "другим". Отт впевнено посідає лідируючу позицію, хоча керівник команди запевняє, що відношення до всіх спортсменів однакове.

Навіщо естонцю повертатись від успішний колектив японського виробника в колишню приватну команду з неповноцінною заводською підтримкою від FORD?
Вже відомо, що спорсмен хоче розглянути різні варіанти продовження кар'єри. Малкольм може дати естонцю те, що в свій час дав Себастьяну Ож'є - відданість справі і гарантоване майбутнєв чемпіонаті світу. Адже, поки учасники світового ралі роздумують над майбутнім у цій серії, містер Малкольм готується будувати автомобіль но новому технічному регламенту. Його дії свідчать про готовність до продовження боротьби. Він розраховує на свої сили і хоче побудувати щвидкий і надійний автомобіль. Конкуренти можуть відмовитись від участі в гоночній серії в будь-який час. Напевно, саме це є його головним козирем. M-Sport навіть не розглядає таких фігур як Кріс Мік, Ярі-Матті Латвала та Каллє Ровенперя.


Навіщо це Toyota?

В минулому році Есапека Лаппі покинув чемпіонський колектив, а в кінці поточного вони можуть попрощатись з Оттом Тянаком. Звісно, такий варіант - однин з неприємних сценаріїв  розвитку подій для японського виробника. Очевидно, що більшість перемог в гонках команда отримала завдяки естонцю. Пілотуючи аналогічні автомобілі, Латвала і Мік не можуть похвалитись резульататми перед керівництвом. В цей момент три заводські команди мають по одному пілоту, які впевненно заявили чемпіонські претензії. Результати в кінці сезону зіграють вирішальну роль, хоча Отт не хоче затягувати з контрактом.
Перехід Тянака до "колишньої" може зіпсувати плани японцям на майбутнє. Їм теж потрібно будувати авто 2022. Цікаво, як відреагує Мякінен? Звичайно, силою нікого не втримаєш, але... Подивимось.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023