Сегодня стало известно, что согласно решению заседания директоров в штаб-квартире Volkswagen немецкая марка покинет чемпиона мира по классическому ралли по завершению этого сезона.
Большинство СМИ уже сообщили неприятную новость, хотя официального заявления от руководства команды пока нет. В ближайшее время будут даны ответы на некоторые вопросы... Очень неожиданное решение... Как же так?..
Каллє Ровенперя не може віднайти швидкості на асфальтових доріжках Монако - чемпіон пробував різні конфігурації шин і налаштувань автомобіля, однак веде боротьбу на п'ятому місці. Самі Паярі теж не вражає швидкістю, але новобранець Toyota осознанл вибрав безпечний підхід до підступної гонки. Кацута у деяких моментах зрівнювався по швидкості з лідером етапу, однак втрата часу у перші дні змагань значно вплинула на результат - шоста позиція. Еванс у суботу цілий день боровся з Фурмо за друге місце - відрив незначний, але валлієць і француз подарували ефектну боротьбу вболівальникам. Себастьян Ож'є має гарні шанси завершити домашню гонку десятою перемогою. Чому формулювання звучить "має гарні шанси"? Бо це гонка, де все змінюється, як погода на спецділянками. Фінальний день змагань Себ розпочне із 20-секундним запасом, лідируючи з п'ятниці.
Новий етап - це завжди виклик, оскільки дуже мало інформації про стан доріг, погодні умови, конфігурацію спецділянок. Навіть у випадку минулорічного досвіду участі етапу у календарі чемпіонату Європи по класичному ралі, команди можуть покладатися лише на враження кількох осіб. Організатори надають командам GPS інформацію про етапи, а інженери створюють симуляцію етапу для того, щоб краще вибрати тестові ділянки доріг. Команди мають якнайкраще підготуватись до розвідки етапу, а результати на шейкдауні демонструють результат підготовки. Цього року на ралі Канадських островів стартують 10 екіпажів вищої ліги, половина з яких представники Toyota. У заліку WRC2 приймуть участь 33 екіпажі, 14 з яких на автомобілях Skoda, 10 - Citroen, 7 - Toyota, 2 - Ford. Маршрут етапу налічує 18 спецділянок загальною протяжністю три сотні кілометрів. П'ятниця і субота фактично однакові за кілометражем - 119 і 124 км, а фінальний день раунду складає близько 60 км.
Історія перемог Себастьяна Ож'є на ралі Монте-Карло розпочалась у 2009 році. Домашня гонка для француза завжди була особливою. Те ралі входило у календар міжнародної ралійної серії IRC, а Себ змагався на Peugeot 207 S2000. Наступну перемогу в легендарному ралі Себе Ож'є здобув через 5 років - у 2014, а змагання входило до календаря світового ралі FIA World Rally Championship. Керував Себастьян Volkswagen Polo R WRC. У наступні роки чемпіон перемагав на домашньому ралі, пілотуючи автомобілі Ford, Citroen i Toyota. На фінальній прес-конференції 8-разовий чемпіон повідомив: "Це ралі завжди особливе для мене, а глядачі і вболівальники щиро підтримують впродовж кожного ралі Монте-Карло. Щоразу вони впевнені, що я виграю і це чинить певний тиск. Цього разу вихідні видались безумовно вдалими, але були й емоційні моменти". Себ згадав свого дядька, який фактично привів молодого хлопця у цей спорт,тале минулого року помер. "Він певно десь пишається мною". "Десять...
Коментарі
Дописати коментар