Воспользовавшись сервисом rally-maps, предлагаю Вам ознакомиться с маршрутом ралли Германии. Первое полноценное асфальтовое ралли сезона.
Что интересно, что этот маршрут этого этапа сложен так, что в нем присутствуют сразу несколько разных типов асфальтового покрытия, что заметно усложняет задачу экипажам и командам.
Каллє Ровенперя не може віднайти швидкості на асфальтових доріжках Монако - чемпіон пробував різні конфігурації шин і налаштувань автомобіля, однак веде боротьбу на п'ятому місці. Самі Паярі теж не вражає швидкістю, але новобранець Toyota осознанл вибрав безпечний підхід до підступної гонки. Кацута у деяких моментах зрівнювався по швидкості з лідером етапу, однак втрата часу у перші дні змагань значно вплинула на результат - шоста позиція. Еванс у суботу цілий день боровся з Фурмо за друге місце - відрив незначний, але валлієць і француз подарували ефектну боротьбу вболівальникам. Себастьян Ож'є має гарні шанси завершити домашню гонку десятою перемогою. Чому формулювання звучить "має гарні шанси"? Бо це гонка, де все змінюється, як погода на спецділянками. Фінальний день змагань Себ розпочне із 20-секундним запасом, лідируючи з п'ятниці.
Історія перемог Себастьяна Ож'є на ралі Монте-Карло розпочалась у 2009 році. Домашня гонка для француза завжди була особливою. Те ралі входило у календар міжнародної ралійної серії IRC, а Себ змагався на Peugeot 207 S2000. Наступну перемогу в легендарному ралі Себе Ож'є здобув через 5 років - у 2014, а змагання входило до календаря світового ралі FIA World Rally Championship. Керував Себастьян Volkswagen Polo R WRC. У наступні роки чемпіон перемагав на домашньому ралі, пілотуючи автомобілі Ford, Citroen i Toyota. На фінальній прес-конференції 8-разовий чемпіон повідомив: "Це ралі завжди особливе для мене, а глядачі і вболівальники щиро підтримують впродовж кожного ралі Монте-Карло. Щоразу вони впевнені, що я виграю і це чинить певний тиск. Цього разу вихідні видались безумовно вдалими, але були й емоційні моменти". Себ згадав свого дядька, який фактично привів молодого хлопця у цей спорт,тале минулого року помер. "Він певно десь пишається мною". "Десять...
У прошній половині сезону команда японського автовиробника продемонструвала неймовірну форму у боротьбі за титул. І тепер, за два етапи до кінця сезону, головний суперник японців не має навіть математичних шансів для перемоги у чемпіонаті. Кожен учасник команди заслужив це "золото". У екіпажів був надійний і швидкий автомобіль, який їде так, як від нього чекають. Японці дещо змінили стратегію у побудові команди - вони брали кількістю і якістю. Чого лише варта перемога Солберга у дебютній гонці! Тепер відкритим залишається питання чемпіонського титулу серед водіїв та штурманів.
Коментарі
Дописати коментар