Недавно Йост Капито дал интервью французскому изданию AUTOhebdo. Он поделился своими впечатлениями о работе с командой и гонщиками. В первой части речь идет о трехкратном чемпионе мира Себастьяне Ожье. Вот перевод интервью
Каллє Ровенперя не може віднайти швидкості на асфальтових доріжках Монако - чемпіон пробував різні конфігурації шин і налаштувань автомобіля, однак веде боротьбу на п'ятому місці. Самі Паярі теж не вражає швидкістю, але новобранець Toyota осознанл вибрав безпечний підхід до підступної гонки. Кацута у деяких моментах зрівнювався по швидкості з лідером етапу, однак втрата часу у перші дні змагань значно вплинула на результат - шоста позиція. Еванс у суботу цілий день боровся з Фурмо за друге місце - відрив незначний, але валлієць і француз подарували ефектну боротьбу вболівальникам. Себастьян Ож'є має гарні шанси завершити домашню гонку десятою перемогою. Чому формулювання звучить "має гарні шанси"? Бо це гонка, де все змінюється, як погода на спецділянками. Фінальний день змагань Себ розпочне із 20-секундним запасом, лідируючи з п'ятниці.
Історія перемог Себастьяна Ож'є на ралі Монте-Карло розпочалась у 2009 році. Домашня гонка для француза завжди була особливою. Те ралі входило у календар міжнародної ралійної серії IRC, а Себ змагався на Peugeot 207 S2000. Наступну перемогу в легендарному ралі Себе Ож'є здобув через 5 років - у 2014, а змагання входило до календаря світового ралі FIA World Rally Championship. Керував Себастьян Volkswagen Polo R WRC. У наступні роки чемпіон перемагав на домашньому ралі, пілотуючи автомобілі Ford, Citroen i Toyota. На фінальній прес-конференції 8-разовий чемпіон повідомив: "Це ралі завжди особливе для мене, а глядачі і вболівальники щиро підтримують впродовж кожного ралі Монте-Карло. Щоразу вони впевнені, що я виграю і це чинить певний тиск. Цього разу вихідні видались безумовно вдалими, але були й емоційні моменти". Себ згадав свого дядька, який фактично привів молодого хлопця у цей спорт,тале минулого року помер. "Він певно десь пишається мною". "Десять...
Лідери ралі, Еванс і Кацута, невпинно рухаються до перемоги - розрив між ними такий мізерний, що це ралі може увійти в історію, як гонка з найщільнішими результатами на фініші. Найшвидший екіпаж суботи, Тьєррі Ньовіля, зумів забратись на третю стрічку абсолюту - чинний чемпіон хоче у фінальний день здобути перемогу у сніжному ралі, і, здається має для цього ресурси. Тянак у суботу дещо збавив темп, і схоже, розраховує покрити дефіцит балів за рахунок недільного спринту. Ровенперя був найшвидшим у суботу, але п'яте місце мабуть залишиться за ним, оскільки 22 секунди відставання неможливо скоротити за решту спецділянок. Цілковитою невдачею ралі Швеції можна назвати для Андрієна Фурмо - француз хотів надолужити втрачений час після інцидентом зі шоломом, однак не впорався з керуванням і злетів з дороги у снігову гущу. Тепер новобранець Hyundai може розраховувати на додаткові очки недільного спринту і Power Stage.
Коментарі
Дописати коментар