Навіщо чемпіонату світу по класичному ралі такі гонки, як в Туреччині?


Хотів розповісти про перебіг гонки в Туреччині, але, проаналізувавши змагання, задався питанням: "Для чого такі гонки проводити".

Радію перемозі Себастьяна Ож'є та другому місцю Есапеки Лаппі в гонці чемпіонату світу. Вони молодці. Всі обставини склалися таким чином, що команда може святкувати дубль. Однак, аналізуючи хід подій задаєшся питанням: "Навіщо такі події чемпіонату?".

Чому так багато "вбивчих" гонок?

На цей момент організатори гонок ведуть переговори з FIA щодо календаря наступного року. Ходять чутки, що Туреччина залишається. В календарі з 14 гонок, Монте-Карло, Мексику, Сардинію, Туреччину називають лотерейними. Їхній маршрут настільки складний, що з десятка екіпажів третина гарантовано залишаються на узбіччі.
Навіщо проводити такі гонки? Автомобілі В-класу взагалі не розраховані на такі випробування! Основу для гоночних аналогів складають саме такі авто. Хто при здоровому глузді, схоче проїхатись на серійному автомобілі по таких дорогах? Навіщо свідомо розривати автоспорт і реальність? Не кожен кросовер зможе проїхати по таких доріжках.
Такі етапи - це антиреклама для виробників авто, хоча вони вкладають гроші в автоспорт з  іншою метою (доказати що їхня продукція стійка до навантажень).
Замість того, щоб впроваджувати адекватні маршрути, де авто можуть розвинути більшу швидкість, а глядачі побачити зірок ралі, Міжнародна автомобільна федерація організовує ралі-рейди під назвою "класичне ралі".


Мало асфальту

Так склалось, що повністю асфальтові ралі залишаються в меншості. Корсика покине чемпіонат, адже проблеми з логістикою значно ускладнюють роботи команд та організаторів. Під питанням залишається Німеччина. Німецьке ралі (хоча гонка досить молода) набуло своєрідної легендарності через розмаїття маршруту - "три ралі в одному". Замість того, щоб збільшувати кількість асфальту в календарі, організатори хочуть подарувати ще один ралі-рейд в Африці.
Звісно, ралі Японії буде проводитись на асфальті, а ралі Аспанії втратить гравійні доріжки. Чи достатньо цього?


Гравій - це не погано

Португалія, Фінляндія, Вельс - легендарні змагання, класика автоспорту. Чому гравійні змагання не розвивати в такому векторі? Як автомобілі WRC з 2022 року будуть справлятися з вибробуваннями "грубим гравієм"?

Питань більше, ніж відповідей



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023