Class One: інший турінг


Ми звикли розрізняти гоночні автовобілі в регламентному спорті по об'єму двигуна, потужності, крутному моменту і т.д. Швидкі автомобілі повинні бути з великим об'ємом двигуна та більш схожими на космічні шатли.

Трішки про Сlass One

Це не нове словосполучення у автоспорті. В 90-х роках Class 1 запровадили у турінгових гонках. Він дав початок глобальним змінам у турінгу, адже допускав можливість суттєвої модернізації серійних вузлів в автомобілях. З 1993 року Class 1 взяла на озброєння Німецька турінгова серія (DTM). 

Як це зв'язано із сучасністю?

Історія DTM бере початок в кінці 70-х років минулого століття. Ця серія мала досить великий успіх та переживала занепад. Зазвичай тепер класикою Німецької турінгової серії згадують легендарні перегони 1989-1992 років.


В кінці 90-х DTM пережила ребрендінг - автовобілі ставали швидшими, а перегони агресивнішими. В DTM окрім Mercedes-AMG, Audi та BMW приходили Alfa Romeo та Opel. Технічні регламенти теж змінювались. В кінці 2000 організатори зіткнулися з проблемою досить великих бюджетів. Розпочались переговори з організаторами японської серії Super GT щодо уніфікації регламентів. Ті переговори затягнулись дуже надовго. Class One  в сучасному трактуванні став знову актуальним.
В період кризи чемпіонату світу по турінгу FIA WTCC розглядалась можливість впровадження технічного регламенту Class One у світовий турінг, однак цього не сталось.
DTM користується дуже великою популярністю в світі автоспорту, адже швидкості можуть конкурувати з формульними болідами. Гонщики DTM по традиції стають тест-пілотами або навіть бойовими пілотами заводських команд королеви автоспорту Formula 1. 
Лише у цьому році DTM запровадив новітній технічний регламент Class One. Автомобілі DTM 2019 змінили атмосферні V8-двигуни на турбовані 2-літрові з 4 циліндрами. Звісно, DTM вже давно використовує так звані "силуети", не "кузови". Нові DTM стали ще швидшими за попередників. Тепер вони можуть розганятись до 300 км/год. Складно повірити, що такі показники можна вичавити з дволітрових четвірок. Це саме той випадок, коли "цифри" мало що кажуть. До речі: маса - 981 кг., потужність - біля 600 к.с. Феноменальні швидкості на прямій та у віражах, неймовірне прискорення та гальмування.
Організатори DTM користуються великою популярністю у вболівальників, адже всі перегони можна спостерігати на платформах YouTube - навіть одборди деяких пілотів. Нинішні та колишні пілоти DTM також стають гостями світового турінгу (FIA WTCR). Себастьян Ож'є в минулому році теж приймав участь в гонці на трасі Red Bull Ring в якості гостьового пілота.
Саме в цей вікенд на Hockenheimring відбудуться спільні гонки DTM та японської Super GT. Серед учасників від японської серії приймає участь Джейсон Баттон.



Кваліфікаційні сесії та гонки





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Середня швидкість: 72. Secto Rally Finland 2023

Середня швидкість: 56. Vodafone Rally de Portugal 2023